czwartek, 29 czerwca 2017

Alicja w krainie czarów - czyli moja przygoda z foamiranem jedwabnym

To mój debiut jeśli chodzi o wykorzystanie tego tworzywa na kartce. Zainspirowałam się wątkiem z Alicji w krainie czarów - czyli ogród z żywymi, rozgadanymi kwiatami (a szczególnie oryginalną ilustracją - kwiaty z ludzką twarzą). Wykorzystałam odlew gipsowej twarzy - a reszta to foamiran jedwabny - podoba mi się ten materiał, można go szarpać, gnieść, malować, rdzewić -super.
A kartka wyszła tak:









Twarz tylko trochę wycieniowałam żeby pasowała do płatków.
Może to daleko idąca interpretacja wyzwania - ale bohater bajki (mówiący kwiat z ogrodu krainy czarów z "Alicji w krainie czarów") jest, więc kartkę zgłaszam na wyzwanie:

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-diabelskie-z-biaymi-kruczkami.html

http://diytozts.blogspot.ie/2017/06/20-wyzwanie-bajkowy-swiat.html


i jest też trochę różnych odcieni zieleni to zaprezentuję ją

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-18-gra-w-zielone.html

Ta kartka jest też efektem kursu z Liną - wiadomo kwiaty z foamiranu. Byłam pierwszy raz i trafiłam właśnie na foamiran jedwabny - i chyba przy nim zostanę. Oto nasze dzielne uczestniczki ze swoimi przepięknymi różami.


 Gościłyśmy w Zabrzu, w pracowni "Kropka" :) było super



19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa - nieskromnie przyznam, że mnie też się bardzo podoba :)

      Usuń
  2. Bardzo przemyślana i urzekająca kartka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka przepiękna! Jestem oczarowana tą twarzą w płatkach! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - ostatnio te buźki mną zawładnęły :)

      Usuń
  4. WOW fabulous flowers love the face-definitely inspired
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kwiatek robi WOW na tej kartce! Piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna i pięknie wykonana! Dziękuje za wspólną zabawę w Miszmaszu Papierowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita ta róża. Coś pieknego. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za wspólną zabawę w Miszmaszu Papierowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. to nie kartka to małe dzieło sztuki:) Gratulacje kreatywności

    OdpowiedzUsuń