niedziela, 23 lipca 2017

Letnia zabawa z LemonCraft - odsłona pierwsza - czyli powrót do przeszłości.

Na blogu LemonCraftw lipcu ruszyła fantastyczna zabawa "Lato z LemonCraft" - należy wykonaćprace według pojawiających się co dwa tygodnie wskazówek. Można dołączyć w każdej chwili, nadrobić zaległe prace.
Pierwsza odsłona zabawy to praca o temacie "Powrót do przeszłości" . Do wykonania mojej kartki użyłam kolekcji "Dom Róż" - pięknej, romantycznej kolekcji. "Zmiętosiłam", pochlapałam, podarłam, pocięłam jak tylko się dało - do tego odciski z fimo. Pasująca tematycznie ramka z róż i zamyślony aniołek - oba odciski potraktowałam farbami akrylowymi i ... kawą. Dało to efekt starego piaskowca, przy okazji lekko "zniszczyło" odciski. Całość miała mieć charakter starej, lekko zniszczonej kompozycji (mam nadzieję, że się udało) - takie "powróćmy jak za dawnych lat ...."
Klimat wspomnień, przeżytych chwil i przemijającego czasu - chwila refleksji w dniu urodzin ( bo kartka powstała z takiej okazji), która towarzyszy składanym najlepszym życzeniom ... na przyszłość :)










http://blog.lemoncraft.pl/2017/07/lato-z-lemoncraft-1-summer-with.html

kolorystycznie kartka pasuje też do wyzwania:
https://kartkoweabc.blogspot.com/2017/07/p-jak-piaskowiec.html


6 komentarzy:

  1. Piękna jest, cudnie postarzona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - ostatnio takie starocie to mój konik :))

      Usuń
  2. Super! Taka sprzed lat. A ten papier też mam i bardzo go lubię.
    Może też mi się uda wziąć udział. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - i koniecznie weź udział - żabka na każde wyzwanie jest otwarta do końca wakacji - można dołączyć kiedy się chce :)

      Usuń
  3. This is stunning, so many beautiful details and great dimension - a fabulous design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    OdpowiedzUsuń