sobota, 11 października 2014

Squash Book

Pierwszy raz zrobiłam coś takiego - wykorzystałam papiery Santoro i Kaisercraft oraz stempelki ważek z kolekcji Wind of Travel oraz -  też niedawno odkryte- tusze kredowe. Nie ukrywam, ze inspiracją pracy było wyzwanie projektu Wagi Ciężkiej "Wyzwanie z ważką" - obok motyli, to jeden z moich
ulubionych motywów. Ale dość pisania - efekt pracy wygląda tak:



















Trochę trudno mi było sfotografować rozłożoną pracę - ale może jakoś wyszło :) i choć trochę na nich  widać jak to wygląda.
Pracę zgłaszam do PWC :)

Wyzwanie z ważką


11 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam ważki i motyle:). cudna praca:). baaardzo sie ciesze, ze podoba Ci moj pomysl na skrzydelka wazki:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, super, super a waż ka jest rewelacyjna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała jak zawsze praca:)
    Ważka superaśna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, praca prezentuje się bosko :D Ta okładka jest prześliczna, ważki świetnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca! Forma kartki jest niesamowita.
    Barbetko, podaj mi proszę swój adres bo przygotowuję dla Ciebie świąteczną niespodziankę w wymiance Artimeno (ewajurewicz106@gmail.com).
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo interesujaca forma, bardzo ciekawe rzeczy tu porabiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajna praca i ważka wyszła super :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń