środa, 3 maja 2017

Jeszcze raz kartki komunijne

Jak maj to wiadomo I Komunia Święta :). Pokusiłam się tym razem nie na elegancką biel (jak w poprzednim poście) ale na inne kolory - ostatnio zauważyłam, że wiele osób życzy sobie kartki komunijne całe w kolorach (pewnie Ameryki nie odkryłam :) Tym razem kartka dla dziewczynki (jeszcze nie spersonalizowana - napisy zostawiłam na koniec, więc spokojnie mogę zaprezentować całość)

Najpierw pudełko - kolory są mocniejsze w oryginale - niestety to  aparat w telefonie. Wykorzystałam stempel, efekt rdzy (!) i patynowe złoto + odrobinę akrylowej bieli. Kwiatki wycięła z kolekcji "Marzenia Alicji" studio75 i pokryłam efektem szkła - wyszły trochę jak naklejki epoksydowe (bąbelki powietrza zamierzone, żeby przełamać fakturę). Kielich z Hostią niestety nie wiem kto produkował - bo kupiłam w sklepie papierniczym na sztuki :)





A teraz sama kartka  - tym razem zamiast stempla - "zdjęcie" dziewczynki. Pudełko i kartkę łączą kwiatki z tej samej kolekcji i motyle (Pion) - jednak żeby tradycji stało się zadość dołożyłam białą wstążeczkę :) Malutkie kwiatuszki zrobiłam sama.












2 komentarze: